Rezervace

Rezervační formulář zobrazuje aktuální obsazenost hotelu. Jakmile vyberete termín zobrazí se vám dostupné pokoje i s cenou z aktuálního ceníku. Pokud budete potřebovat s čímkoliv pomoci - volejte nebo pište. +420 778 473 150 | info@hotelzabcice.cz

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

ÚČASTNÍCI SMLUVNÍHO VZTAHU 

  1. provozovatel Hotelu Žabčice společnost PEPE FOOD & GYM s. r. o., se sídlem Pod Kopcem 207, 691 64 Nosislav, IČ: 05653894, DIČ CZ05653894 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u krajského soudu v Brně pod spisovou značkou C 97167 (dále jen jako  „Hotel“) 
  2. objednatel – jako fyzická či právnická osoba (dále jen „Host“) 

Tyto podmínky platí  obecně pro všechny hotelové Hosty a Agentury, se kterými není sjednána písemná smlouva o  poskytování služeb. 

REZERVACE UBYTOVÁNÍ A SLUŽEB: 

  1. Rezervace ubytování a dalších služeb v Hotelu a potvrzení této rezervace ze strany hotelu je možné písemně, tj. emailem. či telefonicky 
  2. Rezervace se považuje za platnou a závaznou v případě, že Hotel písemně tedy emailem  potvrdí Hostovi provedenou rezervaci nebo automatické emailové potvrzení generované  příslušným online rezervačním systémem. 
  3. Rezervace je dokončena pomocí platební karty nebo uhrazením zálohy ve výši objednaného  ubytování a služeb. Mohou být stanoveny individuální podmínky. 
  4. V případě, že Hotel nebo Host nesplní podmínky, které jsou uvedeny v bodu 3., Hotel nemusí  ubytování a služby poskytnout. 
  5. Údaje, které jsou uvedeny na potvrzení rezervace jsou závazné pro obě strany

CENY, STORNOVACÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY: 

  1. Cena je uvedena za pokoj na jednu noc, včetně snídaně, pokud nezvolí host jinak. 
  2. V ceně ubytování je zahrnuto DPH ve výši 12 %. 
  3. Zrušení potvrzené rezervace je možné učinit pouze písemnou formou, tedy emailem. Přesný  způsob zrušení rezervace je daný rezervačním systémem, který byl pro rezervaci využit. 
  4. Při zrušení rezervace, která byla zadána přes externí poskytovatele (např. booking.com) je  nutné rezervaci zrušit taktéž přes tohoto poskytovatele způsobem, který poskytovatel  vyžaduje a za podmínek rezervace. 
  5. Změna rezervace, tj. přesun objednaných služeb na jiný termín je považován za zrušení původní rezervace a řídí se stejným režimem jako zrušení rezervace.
  6. Ubytování je možné uhradit v hotovosti, akceptujeme měnu CZK a EUR. V případě platby  kreditní/platební kartou bude účtována částka v měně CZK. 
  7. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je  povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak  nejpozději do 48 hodin. 
  8. Hotel si vyhrazuje právo předběžné předautorizace karty Hosta až do výše celkové částky za  ubytování. 
  9. V případě volby nevratné rezervace má hotel právo účtovat 100 % z ceny ubytování kdykoliv  po vytvoření rezervace. 
  10. V případě nedojezdu hosta je rezervace stornována a Hotel je oprávněn účtovat náklady na  celý pobyt Hosta.
  11. Storno poplatky při zrušení pobytu:
  • Zrušení zdarma 16 dní před příjezdem

  • 30 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 16 dní před příjezdem

  • 40 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 7 dní před příjezdem

  • 80 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 3 dny před příjezdem

  • 100 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 1 den před příjezdem

PLATBA

1. Online platby pro nás zajišťuje platební brána Comgate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a. s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Další informace a kontakty na www.comgate.cz.

2. Pokud chcete platit kartou, jako způsob patby vyberte Platba kartou, vyplňte číslo karty, její platnost a bezpečnostní kód CVC/CVV, která najdete na zadní části karty, a klikněte na zaplatit. Následně se brána spojí s vaší bankou a provede platbu.

3. V případě reklamací nebo dotazů k platbám kontaktujte:

ComGate Payments, a.s.

Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

PRÁVA A POVINNOSTI HOSTA: 

  1. Host má právo užívat rezervovaných prostor a jejich vybavení, stejně tak jako vybavení  společných prostor 
  2. Host je odpovědný za všechny škody způsobené v pokoji během pobytu a souhlasí s tím, že  uhradí případné náklady na opravy, výměny nebo zvláštní čištění. Výše úhrady bude určena  hotelem. 
  3. Host je povinen veškeré závady a případné nedostatky reklamovat během svého pobytu v  hotelu, aby mohla být sjednána náprava. 
  4. Host je povinen nejpozději v den příjezdu uhradit náklady spojené s využitím ubytovacích  služeb Hotelu, nejpozději v den odjezdu je pak host povinen uhradit ostatní náklady - doplňkové služby (restaurační služby a jiné hotelové služby), nebylo-li dohodnuto jinak. V  případě neuhrazení částky je Hotel oprávněn účtovat odpovídající částku z platební karty  hosta po jeho odjezdu. 
  5. Host může odstoupit od smlouvy na základě stornovacích podmínek nebo v případě, že Hotel  neposkytl Hostovi předem dohodnuté služby odpovídající standardu hotelu 
  6. Doba přihlášení do hotelu je od 15:00 v den příjezdu. Dřívější přihlášení je možné pouze po  dohodě s Hotelem a může být zpoplatněn. 
  7. Doba odhlášení je do 10:00 v den odjezdu. Pozdní odhlášení je možné po dohodě s hotelem a  může být zpoplatněno. 
  8. Celý hotel je nekuřácký. Porušení tohoto nařízení a kouření v pokoji či prostorách hotelu  opravňuje Hotel, aby Hostovi naúčtoval penále ve výši 400 EUR za vyčištění pokoje či prostor  Hotelu. Kouření je možné pouze před Hotelem na místech k tomu vyhrazených.
  9. V rozmezí od 22:00 a 6:00 je doba nočního klidu. Chování, které vede k rušení ostatních hostů  v době nočního klidu, je přísně zakázáno (zahrnuje hlasitý poslech hudby, televize, křik v  pokojích, chodbách a další rušivé chování). V případě vážné porušení tohoto pravidla může  hotel penalizovat hosty finanční pokutu a do výše 400 EUR nebo, v nutných případech, volat  policii. 

PRÁVA A POVINNOSTI HOTELU: 

  1. Hotel je povinen pro Hosta zajistit ubytování na základě předem dohodnutých služeb, které  odpovídají standardu Hotelu. 
  2. V případě, že Hotel nemůže Hosta ubytovat na základě předem vytvořené a potvrzené  rezervace, Hotel má povinnost zajistit pro Hosta adekvátní ubytování v jiném zařízení. 

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ: 

  1. Tyto podmínky jsou platné od 1.4.2022 a Hotel si vyhrazuje právo jejich změn a Host je  povinen se řídit těmito aktuálními podmínkami. 
  2. Hotel shromažďuje osobní údaje Hosta pouze po dobu nezbytně nutnou do ukončení  poskytování sjednaných služeb a tyto údaje neposkytuje dalším osobám.

                       Image     Image     Image